Takenpakket
Als Support Engineer ben je de centrale contactpersoon bij IT gebonden problemen of vragen. Hierbij zal je in eerste instantie zelf trachten te voorzien in een oplossing, een workaround of de gevraagde info en support. Daarnaast verzorg je een correcte probleembehandeling en geef je de nodige feedback aan de klant. Proactief verzorg je de goede werking van de computersystemen. Met als doel de klant een optimale service te geven zal je je voortdurend bijscholen. Ten slotte bouw je ook mee aan een documentatieplatform.

Technische vereisten:
Naast enkele jaren ervaring alles helpdesk operator en/of met een goede IT-kennis beschik je over volgende vaardigheden:
- Je hebt een goede technische achtergrond van MS Windows, MS Office, O365
- Je spreekt vlot Nederlands, Engels en Frans
- Kennis van ITIL is een pluspunt
- Ervaring met ServiceNow, SCCM is een pluspunt.
Functionele vereisten:
- Goede communicatieve vaardigheden, servicegericht, klantvriendelijk, stressbestendig
- Je hebt een ware teamgeest
- Je bent nieuwsgierig om de verschillende business applicaties te leren kennen
- Flexibiliteit: er wordt gewerkt in morgen-en middagshifts van 6u-14u en van 14u-22u, inclusief weekends
Wij bieden vaste medewerkers:
- Een rechtstreekse link naar jobtevredenheid
- Een loopbaan op maat
- Coaching, Training & Opleiding
- Uitstekend loonpakket
Wij bieden freelancers:
- De rechtstreekse link naar zelfontplooiing
- Zelfstandigheid
- Kwaliteitsopdrachten
- Een competitieve vergoeding en stipte betalingen
Interesse?
Herken jij jezelf in deze vacature en ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar demeyer.i@imalink.be. Wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe Support Engineer.