Overslaan naar inhoud

Support Engineer

Ben jij een leergierige support engineer met een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Kan jij als de beste prioriteiten stellen? Solliciteer snel!

Jouw takenpakket

Als Support Engineer maak je deel uit van het team dat verantwoordelijk is voor het klaarmaken en installeren van het IT-materiaal. Concreet zal je instaan voor de installatie en het verzorgen van de correcte levering. Daarnaast treed je op bij storingen en zorg je voor de nodige oplossingen. Je beschikt dus over de nodige kennis van hardware om dergelijke interventies te kunnen uitvoeren.

Jouw kennis

Naast het bezitten van een Master of Bachelor diploma beschik je als Support Engineer over de volgende kennis en ervaring:

  • Zeer goede kennis van Windows
  • Ervaring met server- en netwerkcomponenten
  • Kennis van ITIL
  • Kennis van SCCM is mooi meegenomen

Uiteraard doet Imalink een beroep op gespecialiseerde IT-consultants, maar het is de unieke Imalink spirit die ons allen verbindt. Klantgericht denken en betrokkenheid vinden wij dus minstens even belangrijk als jouw technische skills.

Oké, ik doe het!

Ben je helemaal overtuigd na het lezen van deze vacature? Of twijfel je nog over enkele punten? Contacteer ons dan snel en wie weet zien/horen we elkaar sneller dan verwacht!

 

Laura D.

Freelance Consultant

Flexibiliteit en zelfstandigheid zijn heel belangrijk voor mij. Dankzij Imalink kan ik kwaliteitsopdrachten vervullen en toch een evenwaardige partner zijn, zonder mij een buitenstaander te voelen.

Aaron V.

ICT Consultant

Door onze ervaring in Top 500 bedrijven, kan ik steeds werken met de nieuwste technologieën en producten. Zo blijft mijn kennis steeds paraat en kan elke nieuwe ervaring ook gebruikt in volgende opdrachten. Win-win voor iedereen!

Beervelde-Dorp 46
9080 Lochristi
+32 9 356 85 61

Isabelle De Meyer
+32 477 29 35 40
demeyer.i@imalink.be