Overslaan naar inhoud

Onsite Support Engineer

Functieomschrijving:

Als Support Engineer ben je de centrale contactpersoon bij IT gebonden problemen of vragen. Hierbij zal je in eerste instantie zelf trachten te voorzien in een oplossing. Daarnaast verzorg je een correcte probleembehandeling voor zowel software als hardware problemen en geef je de nodige feedback aan de klant. Je kan goed overweg met slimme schermen, desktops en Wifi. Proactief verzorg je de goede werking van de computersystemen. Met als doel de klant een optimale service te geven zal je je voortdurend bijscholen. Ten slotte is ook de installatie en oplevering van materiaal is een van jouw alledaagse taken. 

Technische vereisten:

Naast enkele jaren ervaring alles helpdesk operator en/of met een goede IT-kennis beschik je over volgende vaardigheden:

  • Je hebt een goede technische achtergrond van MS Windows, MS Office, O365
  • Wifi kent geen geheimen voor jou
  • Ervaring met Intune is een groot pluspunt
  • Kennis van ITIL is een pluspunt
Functionele vereisten:
  • Goede communicatieve vaardigheden, servicegericht, klantvriendelijk, stressbestendig
  • Je hebt een ware teamgeest
  • Je bent nieuwsgierig om de verschillende business applicaties te leren kennen
Wij bieden vaste medewerkers:
  • Een rechtstreekse link naar jobtevredenheid
  • Een loopbaan op maat
  • Coaching, Training & Opleiding
  • Uitstekend loonpakket
Wij bieden freelancers:
  • De rechtstreekse link naar zelfontplooiing
  • Zelfstandigheid
  • Kwaliteitsopdrachten
  • Een competitieve vergoeding en stipte betalingen
Interesse?

Herken jij jezelf in deze vacature en ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar demeyer.i@imalink.be. Wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe Support Engineer.

Beervelde-Dorp 46
9080 Lochristi
+32 9 356 85 61

Isabelle De Meyer
+32 477 29 35 40
demeyer.i@imalink.be