COVID-19 heeft een enorme impact op onze gezondheid en dagelijks leven zowel professioneel als privé. Als verantwoordelijke burgers en ondernemers volgen wij daarom ook de opgelegde overheidsmaatregelen strikt op om controle te krijgen over het virus.

Imalink is echter actief en eenvoudig bereikbaar voor iedereen. Een aantal collega’s van ons management team hebben inmiddels hun bureau al thuis geïnstalleerd om de continuïteit en kwaliteit van onze diensten te garanderen. Arne en Isabelle werken nog steeds dagelijks op kantoor en zijn uiteraard ook beschikbaar via alle kanalen zowel tijdens als na de werkuren.

Onze klantenservice is en blijft dan ook 100% draaiende. Zo trachten we onze nauwe communicatie met onze klanten te onderhouden door voortdurend in contact te blijven.

Het management team komt wekelijks minimum 1 dag samen – op 1,5 m afstand weliswaar –  om de lopende en komende zaken te bespreken en de situatie te evalueren.

We zijn ervan overtuigd dat juist nu in deze moeilijke tijden je als bedrijf scherp moet staan om je klanten, sollicitanten en leveranciers bij te staan en hulp te bieden waar nodig.

Wat betreft onze vacatures zijn we nog steeds op zoek naar jou! Heb je interesse in een van onze projecten of jobs? Aarzel dat niet om te solliciteren! Onze flow van het solliciteren blijft ongewijzigd. Als we je uitnodigen voor een interview, zal je niet worden uitgenodigd bij ons op kantoor. In plaats daarvan krijg je een uitnodiging om het interview te houden via Skype.

Wij hopen op spoedig en goed nieuws!

Stay safe people! 🦠💪🏼

Het Imalink-team