Ben jij de analytische Support Engineer die probleemoplossend kan handelen? Ben je ook gedreven om de eindgebruiker te helpen? Solliciteer snel!
Jouw taakomschrijving
Als Helpdesk Operator neem jij het initiatief om dagelijks werk uit te voeren rekening houdend met teamwork, prioriteiten en risico inschatting. Je beheert graag de hardware, doet aan installaties, problem solving en asset management. Je beschikt over een aanpassingsvermogen zodat veranderende omgevingen, taken, verantwoordelijkheden of mensen geen invloed hebben op resultaten. Je blijft effectief presteren onder tijdsdruk en je kan zowel klanten als collega’s duidelijk informeren over de vooruitgang van je activiteiten.
Jouw profiel
Naast het bezitten van een Bachelor of Master diploma, of gelijkaardig door ervaring, beschik je als Support Engineer over de volgende vaardigheden en kennis:
- Ervaring met Microsoft Office 365 en Device Management
- Klantgerichtheid, stressbestendigheid, analytisch en probleemoplossend denken
- Vlot communiceren in het Nederlands
Imalink doet steeds een beroep op gespecialiseerde ICT-consultants. De spirit van Imalink is hetgeen wat ons verbindt. Klantvriendelijkheid en betrokkenheid vinden wij dus even belangrijk als jouw technische skills.
Oké, ik doe het!
Ben je helemaal overtuigd na het lezen van deze vacature? Of twijfel je nog over enkele punten? Contacteer ons dan snel en wie weet zien/horen we elkaar sneller dan verwacht!