Overslaan naar inhoud

Support Engineer Mobiele Telefonie

Jobomschrijving:

Als Support Engineer Mobiele Telefonie ben je verantwoordelijk voor het asset management van de mobiele telefonie. Concreet gaat het over het beheren van de CMDB en het beheer van (data)abonnementen. Daarnaast sta je in voor een tijdige afhandelingen van mobiele toestellen. Je verzekert een correcte en regelmatige informatiestroom naar de klant. Je informeert de klant over de leveringstermijn. Je maakt afspraken met betrekking tot ophalingen en leveringen en waakt over de correcte opvolging hiervan. Ten slotte verzorg je de dienstverlenging aan de Servicedesk.

Jouw skills:

Als Support Engineer Mobiele Telefonie bezit je over de volgende IT-kennis van:

  • Je kan goed werken met MS Office
  • Je kan aan de slag met volgende hardware
    • Smartphones
    • Tablets
    • Laptops
Functionele vereisten:
  • Je werkt klantgericht en investeert in een gezonde lange termijnrelatie met de klanten
  • Je bent stressbestendig en dynamisch en in staat om accuraat te handelen.
  • Je bent sterk in plannen en organiseren.
Wij bieden vaste medewerkers:
  • Een rechtstreekse link naar jobtevredenheid
  • Een loopbaan op maat
  • Coaching, Training & Opleiding
  • Uitstekend loonpakket
Wij bieden freelancers:
  • De rechtstreekse link naar zelfontplooiing
  • Zelfstandigheid
  • Kwaliteitsopdrachten
  • Een competitieve vergoeding en stipte betalingen
Interesse?

Herken jij jezelf in deze vacature en ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar demeyer.i@imalink.be. Wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe Support Engineer Mobiele Telefonie!

Beervelde-Dorp 46
9080 Lochristi
+32 9 356 85 61

Isabelle De Meyer
+32 477 29 35 40
demeyer.i@imalink.be