Skip to content

Service Desk Engineer

Ben jij klantgericht, flexibel en stressbestending? Heb je bovendien kennis van internet en netwerken? Solliciteer snel en word onze Service Desk Engineer!

Jouw takenpakket

 Als Service Desk Engineer ben je het aanspreekpunt voor de klanten. Meer concreet ben je de brug tussen de klanten en de interne diensten. Je staat in voor het transparant in kaart brengen van problemen.  Je bent dan ook verantwoordelijk voor het opstellen en onderhouden van technische documentatie. Je zorgt voor een snelle, duidelijke communicatie en feedback van de problemen.

Service Desk Engineer
Jouw kennis

Ben je als Service Desk Engineer een Bachelor Informatica die pas afgestudeerd is en volgde je bovendien de optie netwerk/systeembeheer. Dan beschik je over een basiskennis van:

  • TCP/IP, DHCP, DNS
  • Active Directory
  • Antivirus, spam en malware
  • MS Office

Tevens ben je communicatief en flexibel.

Imalink doet steeds een beroep op gespecialiseerde ICT-consultants. De spirit van Imalink is hetgeen wat ons verbindt. Klantvriendelijkheid en betrokkenheid vinden wij dus even belangrijk als jouw technische skills.

 

Oké, ik doe het!

Ben je helemaal overtuigd na het lezen van deze vacature? Of twijfel je nog over enkele punten? Contacteer ons dan snel en wie weet zien/horen we elkaar sneller dan verwacht!

Laura D.

Freelance Consultant

Flexibiliteit en zelfstandigheid zijn heel belangrijk voor mij. Dankzij Imalink kan ik kwaliteitsopdrachten vervullen en toch een evenwaardige partner zijn, zonder mij een buitenstaander te voelen.

Aaron V.

ICT Consultant

Door onze ervaring in Top 500 bedrijven, kan ik steeds werken met de nieuwste technologieën en producten. Zo blijft mijn kennis steeds paraat en kan elke nieuwe ervaring ook gebruikt in volgende opdrachten. Win-win voor iedereen!

Beervelde-Dorp 46
9080 Lochristi
+32 9 356 85 61

Isabelle De Meyer
+32 477 29 35 40
demeyer.i@imalink.be