Functieomschrijving:
Als externe consultant sta je in voor 2de lijns support, het uitleveren van hardware en onsite interventies. Je werkt klantgericht en helpt iedereen voort. Van een teamspeler als jij verwachten wij dat je de brug slaat tussen de interne diensten van onze klant en hun eigen klanten. Zo breng je problemen transparant in kaart. Je communiceert, snel en duidelijk, de issues aan de juiste collega’s en verzorgt de feedback.

Technische vereisten:
Naast minstens 3 jaar ervaring op een servicedesk en computermanagement of kennis van IT beschik je over volgende IT vaardigheden:
- MS Windows 10
- MS Office 2019 en MS Office 365
- Antivirus, Spam en malware Wireless en UTP
- MS Active directory
- TCP/IP, DHCP DNS …
Functionele vereisten:
- Samen met jouw collega’s maak je zelfstandig een planning op en werkt hierbij uiterst efficiënt
- Nauwkeurige administratieve opvolging van Initiatief nemen om op eigen kracht je dagelijks werk uit te voeren rekening houdend met teamwork, prioriteiten, risico inschatting.
- Beschikken over een aanpassingsvermogen zodat veranderende omgevingen, taken, verantwoordelijkheden of mensen geen invloed hebben op resultaten.
- Klantgerichtheid en kwaliteitsvol opleveren van oplossingen.
- Effectief blijven presteren onder tijdsdruk, bij tegenslag, teleurstelling of tegenspel.
- Zowel klanten als collega’s regelmatig en duidelijk informeren over de vooruitgang van je activiteiten.
- Je beschikt over een rijbewijs B
Wij bieden vaste medewerkers:
- De rechtstreekse link naar jobtevredenheid
- Een loopbaan op maat
- Coaching, Training & Opleiding
- Uitstekend loonpakket
Wij bieden freelancers:
- De rechtstreekse link naar zelfontplooiing
- Zelfstandigheid
- Kwaliteitsopdrachten
- Een competitieve vergoeding en stipte betalingen
Interesse?
Herken jij jezelf in deze vacature en ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging? Mail dan je CV en motivatiebrief naar Isabelle De Meyer Wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe Senior 2nd Line Support Engineer.