Skip to content

Ervaren Helpdesk Operator

Ben jij klantgericht, flexibel en stressbestending? Heb je bovendien kennis van internet en netwerken? Solliciteer snel en word onze ervaren Helpdesk Operator!

Jouw takenpakket

 Als ervaren Helpdesk Operator ben je het aanspreekpunt voor de klanten. Meer concreet ben je de brug tussen de klanten en de interne diensten. Een minimale technische kennis is vereist. Je staat in voor het transparant in kaart brengen van problemen.  Je bent dan ook verantwoordelijk voor het opstellen en onderhouden van technische documentatie. Bovendien sta je in voor de nauwkeurige administratieve opvolging van de taken.

Ervaren Helpdesk Operator
Jouw kennis

Als ervaren Helpdesk Operator beschik je over minstens 3 jaar ervaring in een gelijkaardige functie. Je beschikt bovendien over de volgende IT-basiskennis van:

  • TCP/IP, Windows 10, Active Directory
  • MS Office 2019 en O365
  • Netwerktools
  • ITIL
  • ITIL-certified zijn is een pluspunt

Imalink doet steeds een beroep op gespecialiseerde ICT-consultants. De spirit van Imalink is hetgeen wat ons verbindt. Klantvriendelijkheid en betrokkenheid vinden wij dus even belangrijk als jouw technische skills.

 

Oké, ik doe het!

Ben je helemaal overtuigd na het lezen van deze vacature? Of twijfel je nog over enkele punten? Contacteer ons dan snel en wie weet zien/horen we elkaar sneller dan verwacht!

Laura D.

Freelance Consultant

Flexibiliteit en zelfstandigheid zijn heel belangrijk voor mij. Dankzij Imalink kan ik kwaliteitsopdrachten vervullen en toch een evenwaardige partner zijn, zonder mij een buitenstaander te voelen.

Aaron V.

ICT Consultant

Door onze ervaring in Top 500 bedrijven, kan ik steeds werken met de nieuwste technologieën en producten. Zo blijft mijn kennis steeds paraat en kan elke nieuwe ervaring ook gebruikt in volgende opdrachten. Win-win voor iedereen!

Beervelde-Dorp 46
9080 Lochristi
+32 9 356 85 61

Isabelle De Meyer
+32 477 29 35 40
demeyer.i@imalink.be