Overslaan naar inhoud

2nd Line Support Engineer

Ben jij een gedreven Support Engineer die vlot communiceert in het Nederlands en goed Frans begrijpt? Heb je een eerste werkervaring als Support Engineer achter de rug? Ben je steeds resultaatgericht en ben je een ware organisator? Solliciteer vandaag nog!

Jouw taakomschrijving

Als tweedelijnssupport engineer bied jij hardware en software ondersteuning zowel ter plaatse als op afstand. Je bent verantwoordelijk voor het analyseren en escaleren van hardware problemen. Ook het installeren van nieuwe toestellen zoals smartphones, tablets en printers behoort tot jouw takenpakket. Daarnaast sta je in voor de installatie en configuratie van standard software packages via SCCM.

Jouw profiel

Naast het bezitten van een Bachelor of Master diploma, of gelijkaardig door ervaring, beschik je als Support Engineer over de volgende vaardigheden en kennis:

  • Windows
  • M365
  • Active Directory
  • SCCM

Imalink doet steeds een beroep op gespecialiseerde ICT-consultants. De spirit van Imalink is hetgeen wat ons verbindt. Klantvriendelijkheid en betrokkenheid vinden wij dus even belangrijk als jouw technische skills.

Oké, ik doe het!

Ben je helemaal overtuigd na het lezen van deze vacature? Of twijfel je nog over enkele punten? Contacteer ons dan snel en wie weet zien/horen we elkaar sneller dan verwacht!

Beervelde-Dorp 46
9080 Lochristi
+32 9 356 85 61

Isabelle De Meyer
+32 477 29 35 40
demeyer.i@imalink.be